هشت اشتباه مرگبار در صفحه داری اینستاگرام

وقتی از افرادی به اصطلاح خبره سوالی می کنید که چطور می شود یک پیج را رشد داد،داستان های عجیبی را براتون روایت می کنن که خیلی از اون ها بیشتر این که سودمند باشد، تخریب پذیر هستند و استفاده از آن ها مساوی است با قرار گرفتن صفحه و پست های شما در لیست سیاه اینستاگرام، پس با ما همراه باشید تا به معرفی این موارد بپردازیم.

 

 

با رعایت مواردی که در ادامه خواهیم گفت علاوه بر این که از اشتباهات خود جلوگیری می کند، باعث رشد صفحه اینستاگرامی شما خواهد. و عدم استفاده و رعایت نکات آن باعث افزایش فالوورهای شما خواهد شد. در واقع همین 8 موارد رازهای افزایش فالوور هستند

 

1- استفاده بیش از حد از هشتگ

 

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام در مواقعی که قصد انتشار پست دارید، باید تعداد هشتگ های شما بین 3 تا 5 عدد باشد و به ویدیویی که منتشر می کنید، ارتباط داشته باشد. استفاده کیلویی و بیش از حد هشتگ ها می تواند ضربه شدیدی به صفحه شما بزند. قانون جدیدی که توسط اینستاگرام مبنی بر تعداد 5 عدد هشتگ تعیین شده است، در واقع از روش الگوریتم جدید جستجو گوگل استفاده می کند. در الگوریتم جستجو گوگل تعداد 3 تا 5 کلمه کلیدی برای هر پستی که ارسال می کنید، ضروری است و بیشتر از آن از نظر سئو به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

2- مربوط نبودن ویدیو با نوشته هر پست

 

متاسفانه موردی که بسیار همه گیر شده است، انتشار ویدیو و یا تصاویری است که هیچ توضیحی برای آن ها داده نشده است. این مورد هم می تواند ضربه شدیدی به صفحه اینستاگرام شما بزند و بالعکس با رعایت آن می توانید فالوور و بازدید بیشتری را داشته باشید . به طور مثال زمانی که ویدیویی یا تصویری در اینستاگرام ارسال می کنید،حتما حداقل 150 کلمه درباره اون بنویسید. این کار باعث خواهد شد که اینستاگرام توجه ویژه ای به مطالب شما کند و همچنین از هشتگ هایی استفاده کنید که کاملا به 150 کلمه ای که در آن مطلب نوشتید،  مربوط باشد.

 

3-انتشار محتوا، هر زمانی که دوست داشتیم.

 

سومین اشتباه مرگباری که بیشتر مدیران اینستاگرام مرتکب می شوند، انتشار مطالب به صورت نامرتب و در تایم های زمانی مختلف است. اپلیکیشن اینستاگرام بسیار هوشمند شده است و طبق جدیدترین الگوریتم خود در سال 2019 اعلام می کند که انتشار مطالب شما باید به تعداد مشخص و در تایم زمانی مشخصی قرار داده شود و مورد بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد، انتشار پست های خود در زمان هایی است که افراد بیشتری در اینستاگرام پرسه می زنند.

 

بگذارید یک مثال بزنیم تا راحتر با این مورد آشنا شوید. به طور مثال سعی کنید، اگر قصد انتشار 5 پست در روز را دارید، به مدت چند ماه فقط تعداد پست های شما 5 عدد باشد و در تایم زمانی خاصی منتشر شود. به طور کلی با تلفیق این دو روش می توانید، بازدید بیشتری را داشته باشید که سرانجام آن افزایش فالوورهای شما خواهد بود.

 

4-استفاده از عکس ها و ویدئوهای بی کیفیت

 

اینستاگرام یک فضای کاملا بصری است و اگر یک عکس تار با رزولوشن پایین بگذارید، انتظار بازدید خوب نداشته باشید. سعی کنید اگر عکسی را منتشر می کنید، بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد. این روزها هم که کسی دیگر دغدغه سرعت پایین اینترنت ندارد و مورد بعدی اگر ویدئویی در پیج خود قرار می دهید، سعی کنید در چند ثانیه اول آن تیتری بزرگ با جملات جذب کننده روی ویدئو با نرم افزارهای مختلف بچسبانید.

 

به طور مثال اگر ویدیویی دارید که در قفس شیر، نبرد بین دو شیر انجام می شود. اگر ویدیو بدون تیتر باشد، یقینا اگر در صفحه اصلی اینستاگرام قرار گیرد، کمتر کسی روی آن برای تماشا ضربه خواهد زد اما اگر تیتری مانند نبرد بین بزرگترین شیرهای دنیا باشد چه ؟ همین بزرگنمایی باعث خواهد شد، بازدید بیشتری جذب کنید. پس از این ترفند در ویدئوهای خود استفاده کنید.

 

5- پیج های نامرتب و بهم ریخته

 

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ما تو پیج های مخصوصا تجاری و یا کسب و کار می بینیم، به هم ریختگی محتواهایی است که منتشر می کند. وقتی صفحه ما خیلی در هم برهم و با نظم خاصی قرار نگرفته است . انتظار جذب مخاطب را نداشته باشید. همین مورد بسیار کوچک و در عین حال بسیار مهم می تواند زحمات شما را بر باد دهد. اگر می خواهید پیجی مرتب داشته باشید و با کادر بندی حرفه ای منتشر شود مطلب آموزش ویرایش حرفه ای مطالب را از دست ندهید.

 

6- پست گذاری بیش از حد

 

اگر مواردی که در گزینه 3 به آن اشاره کردیم را، با دقت خوانده باشید. تعیین کردیم که پست های شما باید با تعداد چارچوب خاصی منتشر شود. پس سعی کنید تا نرسیدن به نتیجه مطلوب خود از پست گذاری بیشتر از حد که اینستاگرام به آن تنفر دارد، پرهیز کنید. پست گذاری بیش از حد باعث خواهد شد الگوریتم های اینستاگرام بازدید پیجتون رو پایین بیارن

 

7- جواب کامنت ها را حتما بدهید.

 

یکی از دلایل اصلی ورود تجارت ها به اینستاگرام این بود که بتواند با مخاطبان و خریداران یک ارتباط دو صرفه برقرار کند. پس وقتی پستی در پیجتون منتشر می کنید، سعی کنید جواب کامنت های کابرانی که پست های شما اهمیت دادند و شما را فالوو کردند، بدهید. پس جواب کامنت های فراموش نشود در غیر اینصورت مخاطبای فعال پیجتون رو ذره ذره از دست می دید.

 

8- استفاده از برنامه های جانبی

 

برعکس خیلی از شبکه های اجتماعی، اینستاگرام کلاً نرم افزارهای جانبی که به صورت اتوماتیک با اهداف خاصی طراحی شده اند را دوست ندارد. منظور از نرم افزارهای جانبی، اپلیکیشن هایی هستند که به صورت ربات عمل می کنند. پس اگر این گونه نرم افزارهای استفاده می کنید با احتیاط عمل کنید. در صورت متوجه شدن، اینستاگرام با شما برخورد شدیدی خواهد کرد.

 

موفق باشید

درباره‌ی پشتیبانی

پشتیبانی
وب سایت درآمد 98 با هدف تولید محتوا و ایجاد کسب و کارهای آنلاین راه اندازی شد سعی ما بر این است تا جدیدترین خدمات و مطالب را در اختیار شما قرار دهیم در صورت نیاز به پشتیبانی از طریق تماس با ما - نظرات مطالب و نشانی آی دی تلگرام razeadmin@ تماس بگیرید.

همچنین ببینید

خرید اکانت VRV

اکانت پرمیوم سایت VRV ارزان قیمت + ضمانت

VRV یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش انیمه،انیمیشن و سریال است که توسط کمپانی معروف Crunchyroll …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *